Znam da se nećete složiti sa mnom, ali možda bi trebalo postaviti pitanje koliko je DJ kultura srozala kvalitetu (komercijalne) elektronske glazbe kakvu su svijetu ranih 70-ih predstavili njemački Kraftwerk, Tangerine Dream, Can i Faust pa na njihovim temeljima kasnih 70-ih i ranih 80-ih nastavili britanski synth-pop pioniri Cabaret Voltaire, Human League, Ultravox, Japan, Depeche Mode i drugi, a u 90-ima The Prodigy, The Chemical Brothers, Underworld, Orbital, Fatboy Slim, Daft Punk, Air, Aphex Twin i srodni.
Ostavimo li i to pitanje po strani, teško ćete u tekućoj dekadi naći DJ-a ili izvođača electro-dance glazbe čiji se albumi mogu kvalitetom mjeriti s “Exit Planet Dust”, “Dig Your Own Hole” ili “Surrender” kojima su The Chemical Brothers odredili cijelu jednu eru “elektronik...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....