PIŠE ALEKSANDAR DRAGAŠ

VELIKI ZAOKRET DAVIDA BOWIEA Nadomak osmog desetljeća korak je ispred većine suvremenika koji cendraju za vlastitom mladošću

Najviše oduševljava s koliko imaginacije Bowie i njegova nova družina glazbenika širi područje art-rocka, ali i jazza, pa i elektronske glazbe, ukazujući kako u (popularnoj) glazbi još nije sve odsvirano
Najviše oduševljava s koliko imaginacije Bowie i njegova nova družina glazbenika širi područje art-rocka, ali i jazza, pa i elektronske glazbe, ukazujući kako u (popularnoj) glazbi još nije sve odsvirano

Za razliku od veličanstvenih 70-ih u kojima je najvažnijim albumima udario temelje nekoliko žanrova, David Bowie je tijekom autorski jalovih 80-ih izblajhan izigravao stadionsku pop zvijezdu. Nakon kratkotrajne i neuvjerljive avanture s Tin Machine u doba grunge eksplozije kad se pokušao prikazati tvrdokornim rokerom, Bowie se tijekom druge polovice 90-ih pokušao uštekati u techno i srodne trendove, ali i ti su albumi uglavnom bili smušeni i zbrkani, čak i kad je na njima pokušao biti iznova avangardan kao u 70-ima. No, tada je umjetnik koji je stvarao stilove i žanrove nepobitno izgledao tek kao nervozni sljedbenik novih trendova, a 2003. godine i sam je priznao da je “najveće greške činio kad je pokušao udovoljiti publici”.

Naznaka u singleu

Stoga se, možda i zamoren o...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 21:05