PIŠE TOMISLAV ČADEŽ

'DUNDO MAROJE' U REŽIJI DOLENČIĆA Suvremeno viđenje Držića sa socijalnom notom i previše vike

 Tonči Plazibat/CROPIX
U sam tekst Dolenčić nije mnogo intervenirao, no problem je nedefinirano vrijeme
U sam tekst Dolenčić nije mnogo intervenirao, no problem je nedefinirano vrijeme

Dundo Maroje u režiji Krešimira Dolenčića ambiciozno je zamišljena ali konfuzna predstava, a igra u prostoru kojem većina glumaca nije dorasla. Držićeva poljana otprilike je Dubrovniku što Zagrebu Trg bana Jelačića. Na njoj se ne igra već godinama, jer ugostitelji su ipak jači, i zadnja predstava koja je ondje živjela prije ovoga Držićeva klasika bio je 2000. godine Sofoklov „Kralj Edip“ Grčkog nacionalnog kazališta.

Osim što je glasoviti filozofski Prolog Dugog Nosa, Negromantov monolog o ljudima, prebacio na kraj zbivanja, Dolenčić nije mnogo intervenirao u tekst. Prvo što je problematično jest nedefinirano vrijeme.

Radnja se, dakako, događa u Rimu no kad? Očito većinom u dvadesetom stoljeću, u slatkim pedesetima, možda i u četrdesetima, a poslije jamačno u se...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 09:35