PREMIJERA

Izvrsna trodijelna baletna večer donijela koreografije Volpinija, Kratza i Nappa

Kratz

 /Novković
Naslov ‘Prelaženje linije‘ nije tek nasumično odabran jer predstavlja tri rukavca danas već nabujale rijeke modernog, u ovom slučaju suvremenog plesa
Naslov ‘Prelaženje linije‘ nije tek nasumično odabran jer predstavlja tri rukavca danas već nabujale rijeke modernog, u ovom slučaju suvremenog plesa

Trodijelna baletna večer " Prelaženje linije" premijerno izvedena 16. lipnja u Hrvatskome narodnom kazalištu u Zagrebu, nedvojbeno je uspjela. Osim ovacija (i stadionskog uobičajenog urlikanja) publike, uspješnost joj se može očitovati u tri sigurna segmenta: koreografska različitost, fantastičan ansambl i ovaj put, a ne tako često, iznimno atraktivno, pravo umjetničko oblikovanje svjetla Valeria Tiberija.

Naslov " Prelaženje linije " nije tek nasumično odabran jer predstavlja tri rukavca danas već nabujale rijeke modernog, u ovom slučaju suvremenog plesa. Prvi " Scratch" koreografa i aktualnog ravnatelja baleta Massimilijana Volpinija najumjereniji je, pleše se na špicama, koketira s neoklasikom unutar gibanja tri para plesača (od reda prvaci Miruna Miciu, Rieka Suzuki...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 11:19