PITKO I VEDRO

Nisu izostali ni golemi brkovi, pa i skakutanje seoskih momaka koji podsjećaju na one iz Leta 3

Pretpremijera lutkarske opere Ero s onoga svijeta u režiji Krešimira Dolenčića

 Ranko Suvar/Cropix
Luktarski Ero: Dobar znalac izvornika, redatelj Dolenčić, uz odlične suradnike Anu Tonković i skladatelja Mladena Tarbuka, napravio je pitku i vedru predstavu.
Luktarski Ero: Dobar znalac izvornika, redatelj Dolenčić, uz odlične suradnike Anu Tonković i skladatelja Mladena Tarbuka, napravio je pitku i vedru predstavu.

U kratkom razdoblju dvije starije hrvatske opere ugledale su svjetla zagrebačkih pozornica.

Izgubljen pa pronađen "Amfitrion" Borisa Papandopula oživio je u zagrebačkom HNK 83 godine nakon praizvedbe, a "Ero s onoga svijeta" Jakova Gotovca, najizvođenija hrvatska opera, dobio je novu inačicu u ZKL-u. Ako tome pribrojimo i bijenalsku praizvedbu opere "Lennon" Ive Josipovića, a sve skupa dogodilo se u malo više od mjesec dana, čini se da hrvatskoj operi u metropoli u ovome času baš cvjetaju ruže. Sve to, bez obzira na ishod, vrijednost izvedbi, zvuči zapanjujuće u kontekstu kulturoloških odrednica naše Hrvatske, koja ima pet nacionalnih kazališta, od kojih barem četiri imaju mogućnost baviti se operom. Preostaje pitanje svrhe projekata. A ona postavlja svoje pitanje: tko sve to gled...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 19:41