NAŠIH PRVIH 12

U ženskom ključu: Iz hrvatskog kazališta treba istjerati politiku

Kako je u hrvatskom teatru, a kako izvan njega? Dvije glazbenice analiziraju rad na sceni, što nedostaje, a što je dobro te kako podići kvalitetu predstava
Kako je u hrvatskom teatru, a kako izvan njega? Dvije glazbenice analiziraju rad na sceni, što nedostaje, a što je dobro te kako podići kvalitetu predstava

Renata Pokupić, hrvatska mezzosopranistica koja neustrašivo osvaja svjetske operne pozornice te djeluje kao free lancer i Bruna Bebić Tudor, mnogostruko nagrađivana prvakinja splitskog HNK sa stalnim angažmanom, iz dvije su različite perspektive izmijenile vlastita iskustva u radu kulturnih institucija. Koje su razlike samog pristupa radu, na koji se način “izlazi na kraj” s neprekidnim improvizacijama na sceni i kako to sve izgleda kada nema poznatih lica u publici.

Planirane sezone

R. Pokupić: Najuočljivija razlika između domaćih i inozemnih teatara je da su vani sezone planirane i ugovorene nekoliko godina unaprijed i datumi su većinom čvrsti. Probe i izvedbe planiraju se do sitnih detalja što olakšava pripreme.

B. Bebić Tudor: Radim uglavnom u splitskom HNK tako da m...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 09:15