Iza svakog uspješnog publicističkog projekta stoji sposoban urednik. Da je bilo po Hitlerovom, njegova bi se famozna kupusara zvala “Četiri i pol godine borbe protiv laži, gluposti i kukavičluka: Obračun s onima koji uništavaju pokret nacističke partije”. Max Amann predložio je kratko i efektno - “Mein Kampf”, Moja borba. Tako je nastao bestseler.
Max je bio biznis-menadžer “Nacional-socijalističke njemačke radničke partije” kojoj je prišao pošto se s Adolfom upoznao za vrijeme Velikog rata. Bio mu je prijatelj, kojih ovaj ludonja nije imao previše jer je, dok se uspinjao na vlast, bio nepodnošljivi histerični kompleksaroš, a kad je na vlast došao, razbolio se od faraonizma. Kao narednik, Amann je bio Hitlerov starješina u 16. bavarskoj pješačkoj regimenti, kad je Adolf,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....