Detektivske priče već su desetljećima okosnica televizijske fikcije. Od BBC-a do Fox Crimea i od Midsomera do CSI, televizijski su programi pretrpani detektivima koji sjedeći u otomanu raspetljavaju počinjene zločine.
Za razliku od televizije, film - međutim - ne voli “whodunnite”. Dio tog zazora može se pripisati autoritetima poput Hitchcocka, koji je u slavnom intervjuu s Truffautom rekao kako ne voli detektivske zaplete jer su previše introspektivni i usmjereni na odgonetku. Kino-film voli trilere, i u raznim je varijacijama žanr trilera preorao do dna. Detekcija je - međutim - u kinima bila i ostala rijetkost.
Dva novija holivudska filma pokušali su to promijeniti. Prvi od njih - “Ubojstvo u Orient Expressu” Kennetha Branagha - okoštali je, u svakom smislu neuspje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....