KNJIŽEVNI TRAILERI

Gonzo: Book traileri će za knjige učinitiono što su spotovi učinili za glazbu

ZAGREB - Nije velika tajna da u izdavaštvu ne raspolažu svi istim mogućnostima za reklamiranje knjiga. Bez reklame se teško može, ali na upit o ozbiljnim marketinškim strategijama hrvatski izdavači uglavnom slegnu ramenima i ponove mantru - tržište je premalo, pa se u ozbiljno reklamiranje ne isplati ulagati.

Izdavače na daleko većim tržištima, s puno više potencijalnih kupaca ali i konkurenata, mučilo je, pak, kako se nametnuti bez trošenja basnoslovnih svota za agresivno reklamiranje.

Razvoj tehnologije otvorio je nove prostore za pridobivanje čitatelja i iskazivanje kreativnosti te se, isprva stidljivo, pa u sve većem broju pojavljuju knjiški foršpani ili “book trailers”, kratki namjenski filmovi koji imaju funkciju kao filmski foršpani - trebaju zaintrigirati, dati nas...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 20:26