Zašto na “Gospođicama iz Avignona” nema ni traga od - Avignona? Kako je moguće naći u Kafke i Chagalla “anakronizme”, i to istovrsne? Što u Maljevičevoj umjetnosti znači njegovo pravoslavlje, a zašto je Carl Einstein, židovski pisac i kunsthistoričar, nazvao slikarstvo nizozemske konstruktivističke skupine De Stijl “protestantskom umjetnošću”?
Zašto su pojedini avangardisti smatrali Raffaelove slike i Mona Lisu produkcijom na rubu kiča, dok su u isti mah otkrivali oporu ljepotu afričkih plesova, srednjovjekovnih ikona, kineskih crteža?
Kako se to Yves Klein i Bečki akcionisti mogu naći u svojim performansima na istom tlu? “Zajednička im je mobilizacija ljudskog tijela bez civilizacijske zaštite, bez obzira na to što to znači: jedan će nagost u javnosti tumačit...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....