ZAGREB - Ove je jeseni hrvatsku književnost, razumljivo, obilježila društveno angažirana proza, čak svojevrsni literarni pokret otpora, kako ga već nazivaju. Po intenzitetu političke i svake druge provokacije i “nekorektnosti” na samom se vrhu našao roman Marinka Koščeca, autora kojeg su, u marketinške svrhe (pogrešno) nazivali “hrvatskim Houellebecqom”, ali i pobornikom intelektualističke proze.
Literarni ludizam
Taj Koščecov zaokret možda bi i bio toliko iznenađenje da nije romana “Wonderland” (2003) u kojem se uhvatio akademske zajednice i poprilično je “provjetrio”.
No, u “Četvrtom čovjeku” to je “provjetravanje” prilično širih razmjera, otvorenije, provokativnije, iako još uvijek ne gubi obrise literarnog ludizma i ne upada u pukotinu jeftinog politič...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....