Brojni su horori proteklih desetljeća zadesili glazbu; pojavio se autotune, scena je postala estrada, glazbenici postaju slavni zbog imidža, a ne talenta, gigantski su festivali odveli industriju u megalomaniju, urušilo se tržište fizičkih muzičkih izdanja... Ipak, vjerojatno najveći šamar velikoj većini onih čiji je posao na bilo koji način vezan uz glazbu opalio je koronavirus.
Među njima nije bio glazbeni kritičar Jutarnjeg lista Aleksandar Dragaš, kojeg je po početku lockdowna uredništvo svrstalo, u, kako on to naziva, "antikokorona odjel za užitak". Umjesto da recenzira isključivo svježa izdanja, što mu je inače praksa, Dragaš je u vrijeme kad je sav javni prostor vrvio parolom "Ostani doma" na dnevnoj, pa kasnije i tjednoj bazi, odabirao pjesme iz svih glazbenih era te ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....