SAJAM KNJIGA U FRANKFURTU

Proizvođači sadržaja danas su glavne izdavačke zvijezde

Mantra sajma je riječ sadržaj i pitanje ‘može li se Shakespearea plasirati na više platformi ili ne’
Mantra sajma je riječ sadržaj i pitanje ‘može li se Shakespearea plasirati na više platformi ili ne’

U jeziku multinacionalnih kompanija pisci više nisu autori, nego proizvođači sadržaja. A ako o Camőesu i Shakespeareu govorimo kao o proizvođačima sadržaja - nešto je jako loše, ustvrdio je svojedobno José Saramago.

Danas pokojnog pisca, koji je vijest o svojoj Nobelovoj nagradi saznao upravo na Frankfurtskom sajmu knjiga, vjerojatno ne bi razveselila učestalost korištenja riječi “sadržaj” na najvećoj svjetskoj manifestaciji posvećenoj knjigama čije je novo izdanje otvoreno jučer.

A, ipak, na sajmu, na kojem će tijekom pet dana sudjelovati više od 7300 izlagača iz stotinjak zemalja svijeta, upravo je ta riječ svojevrstan lajtmotiv i nema sumnje da bi portugalskom nobelovcu, sudeći po najavama sajamskih konferencija, eksperti branše vjerojatno poručili: “Pustimo sad ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 00:38