Moderna vremena

Veliko istraživanje: knjiga koju su Hrvati u protekle tri godine najviše čitali zove se - ‘Kako manje misliti‘

Christel Petitcollin. Salon du Livre

 Laurent Benhamou/Sipa Press/Profimedia/Laurent Benhamou/sipa Press/profimedia
Najprodavanija je publicistika 2022. je knjiga Matthewa McConaugheyja ‘Zelena svjetla‘, od strane književnosti Charley Mackesy ‘Dječak, krtica, lisica i konj, a od domaće ‘U malu je uša đava‘ Tisje Kljaković Braić
Najprodavanija je publicistika 2022. je knjiga Matthewa McConaugheyja ‘Zelena svjetla‘, od strane književnosti Charley Mackesy ‘Dječak, krtica, lisica i konj, a od domaće ‘U malu je uša đava‘ Tisje Kljaković Braić

Najprodavanija publicistička knjiga prema istraživanju koje svake godine provodi portal Moderna vremena, prošle je godine bila ona holivudskoga glumca Matthew McConaugheyja, "Zelena svjetla"(Školska knjiga). Knjiga koja je nastala na temelju glumčevih dnevničkih zapisa daje uvid u njegov osobni i profesionalni život te lekcije koje je s godinama usvojio. Pri vrhu je i knjiga kanadskog psihologa Jordana Petersona "12 pravila za život" (Verbum), koja kroz dvanaest pravila ili sugestija pokušava unaprijediti čitateljev život. Slijedi knjiga "Atomske navike"(Centar za osobnu izvrsnost) Jamesa Cleara, koja čitatelja podučava kako efikasno formirati nove navike. Veliki interes bio je i za male mudrosti u obliku priče koja prati emotivni odnos i avanture životinjica iz knjige J...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. studeni 2025 03:35