Svi oni koji se bave iznajmljivanjem ili unajmljivanjem smještaja putem platforme Airbnb, a takvih je na svijetu više od 150 milijuna, doći će u doticaj s Tinom Kadoićem. Zagrebački je kreativac, naime, u kolovozu zasjeo na poziciju direktora dizajna korisničkog iskustva u najpopularnijem svjetskom servisu za posredovanje između korisnika i iznajmljivača i time, potpuno zasluženo, postao dio svjetske dizajnerske kreme.
Na prestižnu poziciju u Airbnbu, gdje sa svojim timom razvija korisničko sučelje i korisničko iskustvo, Tin Kadoić došao je s velikim brojem utakmica u nogama. Počeo je raditi još kao student i još je za vrijeme studija postao jedan od suosnivača nagrađivane digitalne agencije Brlog, inače sestrinske tvrtke agencije Bruketa&Žinić OM. Prije tri godine prihvatio je...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....