PISCI KAO BREND

Zašto u Hrvatskoj novi pisci teško postaju zvijezde?

Istraživanja pokazuju da su čitatelji spremni više plaćati samo za djela poznatih autora
 Neja Markičević / Cropix
Istraživanja pokazuju da su čitatelji spremni više plaćati samo za djela poznatih autora

O tome zašto neki naslov uspijeva, a drugi ne napisano je milijun studija i to bez konkretnih zaključaka. No, jedno je sigurno: ništa se u izdavaštvu ne isplati tako dobro kao autor koji ima vjernu sljedbu, čitatelje kojima će samo njegovo ili njezino ime na naslovnici biti dovoljan razlog da posegnu za knjigom.

Pisci-brendovi tema su nedavno objavljenog teksta u Forbesu. Statistika je neumoljiva; pozicija pisca na top-listi, ističu, nije ništa više nego rangiranje brendova - pojma koji je, ma kako nam to zazorno zvučalo, u današnje vrijeme važniji no ikad.

Za književni brend, precizno se izračunalo, kupci su spremni izdvojiti 66 posto veću cijenu nego za knjigu njima nepoznatog autora. Naravno, kad govorimo o književnim brendovima na velikim tržištima, uglavnom govorimo o žanr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 14:41