ZAGREB - „Ljepota koja traje…“ naziv je nove kampanje za Rosal njegu lica, u kojoj se Branka Bebić Krstulović vratila u velikom stilu i, nakon punih 8 godina, ponovno zasjala kao zaštitno lice Rosala.
Međusobne simpatije datiraju još iz davnih dana, od 1996. godine, nakon što je Branka Bebić postala Miss Hrvatske. Tada je snimljena prva kampanja nazvana „U susret dodiru“, u kojoj je vrlo mlada Branka prvi put predstavljena kao zaπtitno lice Rosal krema. Kampanja na televiziji i u novinama, snimana je u Opatiji za koju Branku vežu vrlo lijepe uspomene protkane duhovitim i veselim zgodama.
Nastavak uspješne suradnje slijedi 2002. godine, kada Branka Bebić potvrđuje svoju lojalnost Rosalu i ponovno se pojavljuje kao njegovo zaštitno lice. U TV kampanji Branka predstavlja...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....