Ulazak u 21. stoljeće u modnom je svijetu probudio nadu za novi početak, potaknuo maštanja i kreativne vizije. Možda se baš zato većina mainstream dizajnera bavila glamuroznom večernjom modom. Modni protagonisti kao da su se odlučili više posvetiti slavlju, a manje svakodnevici. Na revijama najčešće smo gledali predivne haljine.
Uostalom, više od polovice domaćih dizajnera koji su se etablirali preko Cro-a-Portera ili Fashion.hr-a svoju su zaradu ostvarili upravo prodajom više ili manje glamuroznih haljina. No, tijekom prošle i ove godine dolazi do pada prodaje svečanog segmenta odjeće. Mjehurić od sapunice u kojemu je lebdjelo svjetsko modno tržište probušen je oštrom iglom recesije. Modni dizajneri koji rade u prestižnim svjetskim modnim kućama, koje su zadnji bastioni luks...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....