SVIJET GEJMERA

Akcijska avantura ‘Tunic‘ igra je u kojoj se upute ne dobivaju, nego otkrivaju

‘Tunic‘ je mehanički dotjerana te izazovna igra iako joj je gejmerski vokabular jednostavan

 Isometricorp Games/PlayStation/
Videoigre koje potiču istraživanje i povezivanje naoko nespojivog najbolje su videoigre, a ‘Tunic‘ je radikalan primjer takvih igara
Videoigre koje potiču istraživanje i povezivanje naoko nespojivog najbolje su videoigre, a ‘Tunic‘ je radikalan primjer takvih igara

Zbog činjenice da su interaktivni medij, videoigre se uglavnom prodaju zajedno s uputama. Nekoć prilično raskošne knjižice koje su dolazile s kasetama, CD-ima, DVD-ima i blu-ray diskovima zamijenila su mahom digitalna rješenja poput videosnimki na kojima se jasno vidi što će se dogoditi kad igrač pritisne neku tipku. Većina igara, međutim, počne s tzv. praktičnim vodičem – scenom ili sekvencom u kojoj igrač dobije priliku isprobati sve najvažnije tipke. Iako nisam nužno protiv takvih rješenja, knjižice su šarmantnije i osobnije, a mogu postati i povijesna građa, artefakti koji će nadživjeti svoje autore te budućim generacijama dati uvid u današnje trendove iz dizajna igara.

Stilizirana akcijska avantura “Tunic” (hrv. tunika, opna, veo) dizajnera i vizualnog umj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 11:30