Zbog činjenice da su interaktivni medij, videoigre se uglavnom prodaju zajedno s uputama. Nekoć prilično raskošne knjižice koje su dolazile s kasetama, CD-ima, DVD-ima i blu-ray diskovima zamijenila su mahom digitalna rješenja poput videosnimki na kojima se jasno vidi što će se dogoditi kad igrač pritisne neku tipku. Većina igara, međutim, počne s tzv. praktičnim vodičem – scenom ili sekvencom u kojoj igrač dobije priliku isprobati sve najvažnije tipke. Iako nisam nužno protiv takvih rješenja, knjižice su šarmantnije i osobnije, a mogu postati i povijesna građa, artefakti koji će nadživjeti svoje autore te budućim generacijama dati uvid u današnje trendove iz dizajna igara.
Stilizirana akcijska avantura “Tunic” (hrv. tunika, opna, veo) dizajnera i vizualnog umj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....