SVIJET GEJMERA

‘Elden Ring Nightreign‘ ima ritam i snagu, ali ostaje bez identiteta

“Elden Ring Nightreign” je režirao Junya Ishizaki, iskusni član studija FromSoftware koji je bio glavni dizajner borbenog sustava u “Elden Ringu”

 FromSoftware/Bandai Namco/Sony/
U središtu su timske bitke koje traže koordinaciju, suradnju i precizno izvođenje napada
U središtu su timske bitke koje traže koordinaciju, suradnju i precizno izvođenje napada

Studio za razvoj videoigara FromSoftware stekao je tijekom godina toliku naklonost i povjerenje među igračima da je zajednica u velikoj mjeri objeručke prihvatila njihovu novu igru “Elden Ring Nightreign”, iako je riječ o očitom pokušaju komercijalnog iskorištavanja popularnosti “Elden Ringa”, njihova najuspješnijeg, ali ne nužno i najboljeg naslova. “Nightreign” je akcijski RPG s elementima roguelike i battle royale žanra. Dizajniran je za tri igrača, ali se može igrati i solo. Radnja je smještena u Limveld – alternativnu verziju Limgravea, prvog područja koje igrač istražuje u “Elden Ringu”.

Osnovni ciklus igranja izgleda ovako: igrači odabiru jednog od osam unaprijed definiranih likova i prilagođavaju ga svojim preferencijama, zatim ulaze u Limveld, bore se s raznim neprijateljima, prikupljaju novo oružje i korisne predmete, a ekspedicija završava borbom protiv tzv. bossa – istaknutog i moćnog neprijatelja. U ekspedicijama nema mjesta za odugovlačenje, jer se igrivi prostor neprestano smanjuje pod pritiskom nadiruće noći i opasne kiše. Kako bi se spriječilo oslanjanje na pamćenje, Limveld se između svake ekspedicije mijenja. Povremeno se u njemu pojavljuju i posebni događaji koji igračima nude vrijedne nagrade, ali i donose velike opasnosti. Ako igrač pobijedi, kreće u novu ekspediciju. Ako izgubi, ekspedicija završava i mora pokušati ponovno. Na kraju druge ekspedicije, koja je strukturno slična prvoj, igrači se suočavaju s još snažnijim bossom. Pobjedom stječu priliku da se bore protiv jednog od sedam “Gospodara noći”. Nakon što pobijede četvoricu različitih, dobivaju pravo izazvati najmoćnijeg među njima – Heolstora.

“Nightreign” je režirao Junya Ishizaki, iskusni član studija FromSoftware koji je bio glavni dizajner borbenog sustava u “Elden Ringu”, jedan od vodećih dizajnera akcijskog RPG-a “Dark Souls 3” te jedan od ključnih autora “Bloodbornea” – također akcijskog RPG-a koji kritika smatra jednom od najboljih igara 21. stoljeća. Nije stoga iznenađenje da se “Nightreign” vrti upravo oko borbi, ponajprije onih protiv “Gospodara noći”. Te su borbe izazovne i dinamične te od igrača zahtijevaju suradnju i pravovremeno izvođenje specijalnih napada koje likovi imaju na raspolaganju. Borbe protiv slabijih “Gospodara” moguće je uspješno završiti i bez idealne koordinacije, no snažniji neće pasti ako tim nije savršeno usklađen. “Nightreign” je zapravo destilirana verzija “Elden Ringa”, usredotočena na ono što je mnogim igračima pružalo najveće zadovoljstvo – borbe s bossovima. No u “Nightreignu” nema onih elemenata koji su “Elden Ring” činili prepoznatljivo “From” igrom: golemog svijeta prepunog tajni, maštovito dizajniranih neprijatelja i kompleksnih likova koji se ne mogu jednostavno podijeliti na dobre i zle.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 18:05