Kada je krajem prošlog tjedna izašla videoigra World of Warcraft Classic, uskoro su stotine tisuće igrača čekali satima u virtualnim redovima kako bi joj uopće pristupili.
Prvo je trebalo ući u servere, no redovi su se stvarali i unutar same igre, kao i tijekom izvršavanja pojedinih zadataka (questova). Mnogi od tih igrača su, kada se igra prvi put pojavila i postala sinonim za ovisnost o igranju videoigra, imali tek 10-13 godina.
Iako je bilo prošlo 10 godina, većina je od njih jedva dočekala opet ući u Blizzardov svijet WoW-a, unatoč činjenici što su morali satima čekati u redu da dobiju priliku ubiti nekog “bossa” ili riješiti kakav zadatak.
Kada su bili na svojim vrhuncima, prolazilo je vrijeme i nizale su se ekspanzije, a WoW je polako gubio svoju originalnost i ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....