
Iako je gejming gigant Sony Interactive Entertainment bio više nego jasan tijekom prošlogodišnjeg predstavljanja i izdavanja PlayStation Portala, gejming zajednica isprva nikako nije mogla dešifrirati taj nadasve neobičan uređaj. Naime, Portal nije bio klasična prijenosna konzola kakve je Sony već pravio (PlayStation Portable i PlayStation Vita), nego je bio “daljinski kontroler” za konzolu PlayStation 5 – njegovo, de facto, “zrcalo”.
Na njemu ste, naime, mogli igrati jedino igre koje ste u datom trenutku imali instalirane na PS petici. Međutim, da biste se uopće njime koristili, morali ste se spojiti na internet, i to bežično, što znači da je vaše igračko iskustvo ovisilo o snazi i stabilnosti vašeg Wi-Fija. Uz to, igrači koji su se Portalom htjeli redovito koristiti morali su svoj PS5 stalno držati na “odmoru” (eng. rest mode). Pa ipak, oni koji su se s njim uspjeli saživjeti rekli su da je zapravo zgodan komad tehnike jer im omogućava da jedan ili jedini televizor u stanu dadu na korištenje drugim ukućanima. Svi koji žive s gejmerima koji se pretežito igraju na igraćim konzolama znaju da ta kohabitacija može biti itekako tvrda.
Portal je tako postao omiljeni gadget očeva male djece i popustljivih partnera. Kako sam samac, meni on nije trebao. A onda se u drugoj polovici ove godine dogodio veliki obrat, obrat koji je još jednom potvrdio da je gejming jedan od najfleksibilnijih segmenata industrije zabave. Sony je rekao da će “osloboditi” Portal, odnosno da će vlasnicima najskuplje PlayStation Plus pretplate omogućiti da se na njemu igraju uz pomoć računala u oblaku. Najednom, Portal ima mnogo više smisla. Umjesto samo pet do deset igara koje imaju instalirane na PlayStationu 5, njegovi vlasnici na njemu mogu igrati više od 120 PS5 igara. Još važnije, PlayStation 5 ne mora biti upaljen jer Portal sadržaj prima iz oblaka. Drugim riječima, postao je prava prijenosna gejming platforma. Fantastično!
Komentari
0