Poput redatelja, kantautora i pisaca, studiji za razvoj videoigara imaju prepoznatljive umjetničke rukopise. Premda u gejmingu djeluje nekoliko dizajnera i/ili redatelja karakterističnih stilova i premda jedna osoba može napraviti videoigru (i to vraški dobru poput “Minecrafta”), u njemu konačni izgled djela najviše ovisi o kolektivu koji ga pravi i zato je u njemu najteže (iako ne i nemoguće) primjenjivati autorsku teoriju.
S francuskim studiom Arkane prvi sam se put upoznao kada sam zaigrao akcijsku avanturu iz prvog lica “Dishonored” (2012.) te njezine nastavke “Dishonored 2” (2016.) i “Dishonored: Death of the Outsider” (2017.). Igre su to u kojima igrač uživa dosta slobode i može birati kako će riješiti zadatke koji su stavljeni pred njega. Pored toga, a ne manje bitno, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....