God of War Ragnarök

Priča o odnosu oca i sina, no ulog je visok jer smrt svima visi iznad vrata. Kratos sina priprema za samostalan život...

 Santa Monica Studio/Playstation
Za razliku od ipak pretežno intimnog Boga rata, Ragnarök balansira između grandioznog i osobnog
Za razliku od ipak pretežno intimnog Boga rata, Ragnarök balansira između grandioznog i osobnog

God of War Ragnarök, nastavak akcijske avanture God of War iz 2018. godine, duboko je emotivna i filozofski bogata videoigra koja gotovo pa savršeno balansira između igračkog i pripovjednog. Autori igre iz američkog studija Santa Monica uspješno su uskladili euforične i mehanički kompleksne borbe te napetu i slojevitu priču o obitelji, prijateljstvu, odrastanju i sudbini. Iako se God of War Ragnarök nedvojbeno uvelike oslanja na uspješnog prethodnika, Santa Monicini su dizajneri sve elemente koje su i igrači i kritika dobro primili dodatno usložnili.

Radnja God of War Ragnaröka (dalje u tekstu Ragnarök) odvija se tri godine nakon igre God of War (dalje u tekstu Bog rata). Smrt Baldura (Jeremy Davies) izazvala je veliku i dugu zimu (Fimbul zima), što znači da će uskoro nast...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 14:53