HRVATSKA MODA U DOBA RECESIJE

Jedna kolekcija košta nas čak sto tisuća kuna

A’marie, I-gle, Skoko i Klarić svoj su posao uspjeli unaprijediti toliko da sada, u jeku krize, stvaraju kolekcije visokog kalibra
 Nina Đurđević/CROPIX
A’marie, I-gle, Skoko i Klarić svoj su posao uspjeli unaprijediti toliko da sada, u jeku krize, stvaraju kolekcije visokog kalibra

Da se u oluji koju je kreirala recesija i oni najveći moraju boriti, danas više nije nikakva, a najmanje modna novost. No negativni trendovi isto tako dokazuju da mala produkcija može biti pozitivna stvar, a hrvatski dizajneri odmah su shvatili da tu vjetrovi pušu u njihovu korist.

Gleda se samo profit

Razapeta između nove tehnologije i ekonomije modna industrija više nikada neće biti ista, a na to je još početkom globalne recesije upozorila njujorška dizajnerica Norma Kamali. ‘Više si nitko neće moći priuštiti luksuz kreiranja onoga na čemu ne može ostvariti profit’, rekla je dizajnerica koja je na vlastitoj koži osjetila veličinu i težinu činjenice da na njujorškom tjednu mode za reviju mora potrošiti između 200.000 i 300.000 američkih dolara. Modne revije su bile i ostale jedno od ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 11:39