Čini se da magnetići, keramičke šalice s natpisom Hrvatska i crveno-bijelim kockicama, licitarska srca ili školjkice različitih oblika i veličina ipak nisu sve od suvenira što Hrvatska može ponuditi stranim turistima. Naime, na tržištu se u posljednje vrijeme pojavio cijeli niz novih, maštovitih proizvoda koji na neki način simboliziraju Hrvatsku.
Originalno i inovativno
Domaći su se dizajneri, čini se, trgnuli i osmislili nove hrvatske suvenire.
S tim se slaže i predsjednica Hrvatskog dizajnerskog društva Ivana Borovnjak.
- Defintivno je domaća produkt dizajn scena oživjela i usmjerila se na proizvodnju u turističkom sektoru. Tu smo, što se suvenira tiče, napravili značajan pomak. Ostaje pitanje lokalne proizvodnje. Točnije, imaju li osim estetske i simboličke vrijednos...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....