LIKE.HR

NISTE ZADOVOLJNI SVOJOM KUPOVINOM? Istražili smo kako i kada možete vratiti proizvod u trgovinu

Zakon o zaštiti potrošača je jasan: trgovac vam mora zamijeniti oštećeni proizvod ili vratiti novac, no stvari koje želite vratiti jer vam se ipak ne sviđaju ne moraju prihvatiti. Obišli smo više od dvadeset trgovina i provjerili koji će vam trgovci ipak bez pitanja vratiti novac, a koji će praviti probleme čak i kada imate pravo na povrat.
Zakon o zaštiti potrošača je jasan: trgovac vam mora zamijeniti oštećeni proizvod ili vratiti novac, no stvari koje želite vratiti jer vam se ipak ne sviđaju ne moraju prihvatiti. Obišli smo više od dvadeset trgovina i provjerili koji će vam trgovci ipak bez pitanja vratiti novac, a koji će praviti probleme čak i kada imate pravo na povrat.

Kada sam prije nekoliko godina bila u Americi, dok smo hodali jednim od njihovih poznatih trgovačkih centara, jedna prijateljica, odrasla u Americi, pričala nam je kako Amerikanke petkom masovno kupuju odjeću – majice, haljine, topiće i suknjice za subotnji izlazak te ih komotno u ponedjeljak vrate i dobiju svoj novac nazad.

- Pa kako, zar ne uprljaju odjeću tijekom izlaska? Što naprave s etiketom? Mirisom? – bila su samo neka pitanja nas dvije Hrvatice koje nikad nismo u trgovinu došle vratiti nešto jer nam nam se više nije sviđalo. Odgovor je bio jednostavan. Amerikanke etikete pomno sakriju da se ne vide, a u slučaju da odjeću uprljaju samo operu odjeću i vrate je normalno. A trgovine im uvijek vraćaju novac jer ne žele negativnu reklamu.

Danas, nekoliko godina kasni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2025 21:10