#1
AI u planiranju putovanja
Umjetna inteligencija igra sve veću ulogu u prilagodbi itinerera prema podacima o aktivnostima putnika: prošlim putovanjima, izboru hotela… Agenti će sve više uz pomoć AI generirati personalizirane ponude.
#2
Autentična putovanja
Putnici sve više traže neutabana odredišta kako bi iskusili autentičnost destinacije, a čini se da ovo posebno vrijedi za milenijce.
#3
"Bleisure"
Interes za takozvani "Bleisure" (business+leisure) prema istraživanju platforme Booking.com porastao je za gotovo 10% u 2023. Hoteli se prilagođavaju uređivanjem multifunkcionalnih prostora.
#4
Eko svijest
Internetske pretrage pojmova "održivog putovanja" porasle su za 226% u posljednjih pet godina. Hoteli i agencije zato se usredotočuju na zelene inicijative i nude pakete ekoturizma...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....