IDE NOVI NATJEČAJ

Nakon 8 godina odlazi u povijest slogan hrvatskog turizma izabran u mandatu Milanovićeve Vlade

Zastava Croatia full of life

 Tomislav Kristo/Cropix/Cropix
Novi koncept i slogan zamijenit će dosadašnji "Croatia, full of life/Hrvatska, puna života"
Novi koncept i slogan zamijenit će dosadašnji "Croatia, full of life/Hrvatska, puna života"

Novi krovni komunikacijski koncept i slogan Hrvatske kao turističke destinacije, za čiju je izradu natječaj Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u tijeku, bit će poznat krajem ove godine, do kada će se još koristiti slogan "Croatia, full of life", doznaje se od direktora HTZ-a Kristjana Staničića.

"Objava natječaja i proces izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta i slogana hrvatskog turizma prvi je operativni zadatak iz novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma (SMOPHT) za iduće razdoblje", ističe Staničić za Hinu, dodajući da će HTZ za taj zadatak izdvojiti oko 200 do 300 tisuća eura.

Cilj je dobiti novi komunikacijski i vizualni koncept te slogan koji će promovirati Hrvatsku kao održivu turističku destinaciju, s kvalitetnom ponudom za ci...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 10:06