Najveći europski autoklub, njemački ADAC objavio je brošuru posvećenu Hrvatskoj pod nazivom "Hrvatska: zemlja za zaljubiti se" u kojoj Hrvatsku prikazuje kao turističku destinaciju bogate raznolikosti i nezaboravnih doživljaja, izvijestili su u srijedu iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Napominjući da ADAC ima 22 milijuna članova, voditeljica ispostave HTZ-a u Münchenu Nera Miličić ističe i da je taj autoklub za Nijemce najvažniji izvor informacija o putovanjima u inozemstvo te da je objava brošure o Hrvatskoj i važnije ako se zna da više od 70 posto turista iz Njemačke u pandemijskim godinama putuju osobnim automobilom.
"U tom je kontekstu suradnja s ADAC-om jako važna, a time se i našim gostima pružaju točne informacije o uvjetima i planiranju putovanja. Uz to, im...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....