Zapadno društvo u današnje vrijeme živi brzim tempom. Hiperkupovina robe široke potrošnje u trgovačkim lancima jedna je od posljedica tog tempa. Manjak vremena za pripremu kvalitetnih obroka uzrokuje rast kupovine gotovih jela i raznoraznih grickalica. Proizvođači istih odavno su shvatili kako se lijepo upakirani proizvod prodaje sam.
Kako kaže Ilija Rkman, dopredsjednik društva za zaštitu potrošača Potrošač, ambalaža je zapravo dodirna točka proizvođača i potrošača, a posebno je relevantna kod proizvoda široke potrošnje. Ona sama po sebi doslovno predstavlja proizvod krajnjem kupcu. Međutim, slike proizvoda na ambalaži su većinom debelo prenapuhane i digitalno obrađene. U dosta slučajeva ćete se razočarati kad otvorite proizvod jer se unutra umjesto bogatog sadržaja sjajnog izgl...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....