Modni brand Eckhaus Latta odlučio je testirati granice krilatice 'seks prodaje'. U sklopu promocije nove kolekcije namijenjene za sezonu proljeće/ljeto 2017 godine, modni je brand u oglase za odjeću stavio parove koji se doslovno seksaju pred objektivima fotografkinje Heji Shin.
Fotografije koje je Shin napravila su evidentno pornografske prirode, međutim oni najeksplicitniji dijelovi seksualnih činova zabilježenih na njima su cenzurirani. Mike Eckhaus and Zoe Latta, dvojac koji stoji iza branda, rekli su da simuliranje seksa nije dolazilo u obzir te da su htjeli da fotografije budu autentične.
'Razmišljali smo o tome kako koristimo seksualnost, odnos između modnog oglašavanja i seksualnosti - i kako govorimo da seks prodaje', rekla je Shin. Časopis W piše kako je takav pristup...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....