NEOBIČAN UVOZNI PROIZVOD

'SRPSKA' COCA-COLA U HRVATSKOJ Splitske kupce uznemirio muškarac sa šajkačom na etiketi, to nije jedino što zamjeraju istočnoj verziji omiljenog pića

    AUTOR:
    • Matija Boltižar

  • OBJAVLJENO:
  • 02.12.2019. u 10:38

Privatni album

 

Kupci u jednoj trgovini u Splitu iznenadili su se kada su na etiketi Coca-Cole pronašli otisnuti lik nasmiješenog gospodina s dugim brkom, crnim prslukom i šajkačom na glavi.

Fotografija “srpske” verzije tog poznatog pića uskoro se proširila i internetom, a mnogi su se zapitali što ona radi u hrvatskim trgovinama. Natpis na etiketi isto tako kaže da je zemlja porijekla Srbija te da je uvezena iz te iste zemlje, no da je uvoznik Crna Gora. Neki građani zato smatraju da su hrvatski trgovci odlučili kupovati srpsku verziju Coca-Cole jer je jeftinija od one koja cirkulira na domaćem tržištu.

- To je roba iz Srbije, rađena za njihovo tržište. Znalci tvrde da je lošije kvalitete od naše, to jest od ove koja se puni u Hrvatskoj, ali naše trgovce su pridobili nižom cijenom. I sve bi to bilo manje bitno samo da nisu stavili čiču na nju - kaže kupac koji je kupio sporno pakiranje Coca-Cole.

Ono što smo sami uspjeli pronaći jest da je “čiko” dio službene Coca-Coline kampanje “Slavimo kada smo zajedno”, koja se emitirala u Srbiji.

U toj reklami se prvo pojavljuje više različitih što dobnih, što kulturnih skupina koje zajedno ručaju ili večeraju te su na kraju predstavljena nova pakiranja Coca-Colinih plastičnih boca. Osim gospodina sa šajkačom, tu su i lik mlade osobe sa slušalicama i modernom frizurom, starija i mlađa žena u narodnoj nošnji te punker s irokezom i gustom crnom bradom, kao i moderno odjevena žena.

Promo
 

Slogan te kampanje je “Uvek slavimo kada smo zajedno!”, a videozapis se na službenoj YouTube stranici Coca-Cole pojavio u rujnu ove godine. Nije još poznato jesu li “srpske” Coca-Cole slučajno završile na hrvatskom tržištu ili su pak vlasnici trgovina odlučili ići za jeftinijom verzijom, no ono što jest sigurno je da je nekima zasmetao čiko sa šajkačom više nego što bi im zasmetao šećer u samome piću.

Prije dvije godine je slična situacija bila u Zagrebu, kada je jedna žena na Facebooku objavila da na Coca-Coli koju je kupila piše da je proizvod uvezen iz Srbije. U objavi je napisala da okus nije jednak onoj “hrvatskoj” Coca-Coli, a i zasmetalo joj je što se radi o nepovratnoj ambalaži.

Reakcija iz Coca Cole

U međuvremenu se o cijelom slučaju oglasili iz tvrtke Coca Cola HBC Hrvatska, čiji odgovor u nastavku prenosimo u cijelosti.

Za tržište Republike Hrvatske Coca-Coline proizvode puni i distribuira Coca-Cola HBC Hrvatska koja u Hrvatskoj posluje s 34 400 kupaca unutar svog lanaca vrijednosti. Naša blagdanska kampanja u Hrvatskoj je započela i komunicira božićne motive koji, već tradicionalno, kroz svih pet desetljeća našeg poslovanja u Hrvatskoj uveseljavaju naše potrošače. Ovogodišnja kampanja pod nazivom #činidobradjela poziva svakog čovjeka da malim izrazima dobrote nekome uljepša Božić. Na mrežnoj stranici https://www.cinidobradjela.com nalazi se popis izazova, odnosno dobrih djela koje pojedinci mogu ispuniti – svakog dana od 1.12. do 24.12. otključat ćemo novi izazov i tražiti od građana da ispune dobro djelo i opišu ga, a najbolje ćemo nagraditi.

U slučaju objavljenom u Jutarnjem listu 2. prosinca, radi se o proizvodu koji je namijenjen tržištu Srbije, proizvedenom u punionici CocaCola HBC Srbija i Crna Gora te etiketa proizvoda komunicira poruke blagdanske kampanje na navedenom tržištu. Kako se proizvod namijenjen tržištu Srbije i Crne Gore našao na hrvatskom tržištu nije nam poznato. Coca-Cola HBC Hrvatska, sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, ne utječe na izbor trgovačkih lanaca o izvoru nabave. Kupac samostalno odlučuje od koga želi kupiti proizvode.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo