Što je FASHION.HR INDUSTRIJA? Projekt koji će promijeniti hrvatsku modu.

FASHION.HR INDUSTRIJA će poslužiti kao poveznica i inicijator suradnje između poznatih domaćih dizajnera i tvornica tekstilne, kožarske, obućarske industrije, kao i industrije satova.
 Dragan Matić / Cropix

U vremenima kada su tvornice na izdisaju, hrvatska tekstilna industrija vapi za rekonstrukcijom, a radnici štrajkaju radi uskraćenih prava i neisplaćenih plaća, najveći modni koncept u regiji FASHION.HR ponudio je konačnu soluciju za ovaj gorući problem hrvatske proizvodnje naziva: FASHION.HR INDUSTRIJA

Projekt koji za cilj ima oživjeti industriju i povezati je sa hrvatskim dizajnerima okupio je danas njegove najvažnije sudionike: Vinka Filipića, direktora FASHION.HR koncepta i idejnog začetnika projekta, Vesnu Trnokop Tantu, potpredsjednicu HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanja EU, te Jelenu Pavičić Vukičević, zamjenicu gradonačelnika Grada Zagreba koji su predstavili projekt. Njima su se pridružili i sami nositelji projekta - predstavnici tvornica i hrvatski dizajneri.

Što je FASHION.HR INDUSTRIJA?

Projekt FASHION.HR INDUSTRIJA ujedinjuje ambiciju, inovaciju i radikalan korak za domaću modnu scenu koja je dosad počivala isključivo na tjednima mode bez značajnijih i dugoročnijih poveznica sa hrvatskom tekstilnom, obućarskom ili kožnom industrijom. U devet pomno koncipiranih modnih sezona FASHION.HR koncept etablirao se kao najproduktivnija i najuspješnija modna platforma u zemlji koja uključuje DOVE FASHION.HR tjedan mode, FASHION.HR style community, najčitaniji modni portal u regiji, PRIVATE SALE distribucijski kanal i specijaliziranu PR agenciju RED.

Već od samog osnutka primarni cilj FASHION.HR koncepta bio je isključivo promocija hrvatskog modnog dizajna sukladno točno definiranim svjetskim standardima. Kao vrhunac temeljnih ideja koncepta već dugi niz sezona izvršavale su se pripreme za projekt koji svojom misijom revitalizira i po prvi puta definira industrijsku modnu scenu u Hrvatskoj.

Uz pokroviteljstvo Hrvatske gospodarske komore, FASHION.HR koncept osnovao je FASHION.HR INDUSTRIJU - koja će poslužiti kao glavna poveznica i vitalni inicijator dugoročne i jedinstvene suradnje između poznatih domaćih dizajnera i tvornica tekstilne, kožarske, obućarske industrije, kao i industrije satova.

Uspješna dizajnerska imena koja već godinama svojim kvalitetnim radom okupiraju pažnju ciljane javnosti i medija kao što su Zoran Mrvoš, Ivica Klarić, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Ana Maria Ricov postati će pioniri u oživljavanju te industrije zahvaljujući ekskluzivnim suradnjama sa industrijskim divovima kao što su: RIO Riječka industrija odjeće d.o.o. Rijeka, MK Arena d.o.o. Pula, San Peter d.o.o. Ludbreg, Bambi d.o.o. Varaždin i Marli d.o.o. Zagreb.

Pod zajedničkim nazivnikom FASHION.HR INDUSTRIJA:

Robert Sever preuzima ulogu kreativnog direktora posebne linije modnih dodataka pod kućom SAN PETER

Zoran Mrvoš preuzima ulogu glavnog dizajnera za posebnu žensku pret-a-porter liniju kuće RIO RIJEKA

Ivica Klarić preuzima ulogu glavnog dizajnera za posebnu mušku pret-a-porter liniju kuće RIO RIJEKA

Igor Galaš preuzima ulogu glavnog dizajnera za posebnu pret-a-porter liniju unutar kuće MK ARENA

Juraj Zigman i Ana Maria Ricov preuzimaju uloge glavnih dizajnera za posebne linije obuće i odjeće unutar kuće BAMBI

Juraj Zigman preuzima ulogu glavnog dizajnera za posebnu liniju satova pod tvrtkom MARLI

Pret-a-porter kolekcije i posebne modne linije pod markom projekta FASHION.HR INDUSTRIJE biti će predstavljene dva puta godišnje na vodećem modnom događanju u Hrvatskoj: DOVE FASHION.HR-u za sezone proljeće-ljeto i jesen-zima.

Povodom lansiranja ovog projekta, direktor FASHION.HR koncepta i inicijator projekta FASHION.HR INDUSTRIJA, Vinko Filipić izjavio je: „Javnost je svjedok kako već sezonama promatramo medijski rast i interes raznih domaćih modnih projekata dok se u isto vrijeme događa pad hrvatske tekstilne industrije. Ta nelogičnost koja za posljedicu ima „teatar apsurda" u zemlji gdje moda iskače na svakom koraku, a mnoge tvornice odlaze u stečaj natjerala nas je da uz potporu državnih institucija promijenimo stanje stvari i postavimo na noge nešto što će se sa ponosom moći nazvati „hrvatska modna industrija".

FASHION.HR koncept je jedini u zemlji od samog početka bio tvrdoglavo ustrajan u svojoj viziji i izuzetno smo sretni što smo napokon u konkretnom projektu povezali državne institucije, etablirane dizajnere i tekstilne divove. Sa punim pravom i argumentacijom mogu izjaviti kako smo pokrenuli najvažniji proces hrvatske modne scene."

Filipić nastavlja: „Naše tvornice imaju sve potrebne ljudske i tehničke resurse dok isti faktori kronično nedostaju talentiranim dizajnerima. Na ovaj način ova slavna „hrvatska modna šestorka" udahnuti će novi život domaćim tekstilcima i svojim kreativnim vodstvom napokon pokrenuti punokrvnu pret-a-porter revoluciju. Moda ne smije i ne može ovisiti isključivo od jednog do drugog modnog događanja i vrijeme je da se jasno postave granice i ciljevi ne samo za generaciju koja sada djeluje u modi već i za mlade talente koji dolaze."

Poseban instrument dodatnog etabliranja domaće modne scene i interakcije između modnih dizajnera i šire javnosti biti će inovativni modni sajam, istoimenog naziva, FASHION.HR INDUSTRIJA koji će se svake sezone održavati paralelno sa DOVE FASHION.HR kolekcijama po uzoru na svjetske sajmove mode kao što su njemački i španjolski Bread&Butter te francuski Tranoi, The Box i Atmospheres.

Medijsko lansiranje i predstavljanje projekta modnog sajma FASHION.HR INDUSTRIJA najavljeno je za početak veljače.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. travanj 2024 00:11