Zimska večer ne može biti ugodnija od tople dekice, kauča i čaše vina ili šalice čaja u ruci. No, to jako dobro znaju i marketinške agencije, kao i činjenicu da smo iza deset sati navečer najskloniji impulzivnom kupovanju, a kako su tad dućani već neko vrijeme zaključani, tako ne čudi da cvjeta online kupovina.
Novo je istraživanje pokazalo da jedan od tri Britanca na online kupnju troši nakon što padne mrak puno više novca nego što su to činili prije pet godina i na internetskim trgovinama provode u prosjeku dva sata i 12 minuta dnevno. Studija je također pokazala da se tjedno 25,33 funte (oko 225 kuna) potroši na odjeću, 15,99 funti (oko 144 kune) na šminku i proizvode za ljepotu, te 27,45 funte (oko 250 kuna) na poklone za prijatelje i obitelj.
Ugledni profesor ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....