Lažni oglasi postali su veliki problem za Airbnb kao prijetnja potrošačima pa je ta platforma odlučila početi koristiti umjetnu inteligenciju u pokušaju suzbijanja prevaranata.
Airbnb kaže da je uklonio 59.000 lažnih oglasa i spriječio da se dodatnih 157.000 pojavi na platformi ove godine.
Lažni oglasi i visoke naknade za čišćenje među nekoliko su problema za koje je Airbnb u srijedu rekao da su njegovi korisnici istaknuli u anketi tvrtke.
Tvrtka iz San Francisca priopćila je da je za više od 260.000 smještaja smanjena ili uklonjena naknada za čišćenje ove godine jer je potrošačima omogućeno sortiranje oglasa prema ukupnoj cijeni s tom naknadom.
Airbnb kaže da promjena načina na koji se prikazuju cijene obeshrabruje domaćine da istaknu nisku cijenu uz gomilanje dodatn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....