Unatoč tome što se njome želi pojednostaviti način komuniciranja između oglašivača i potrošača i unijeti veća doza transparentnosti u taj odnos, Opća uredba o zaštiti osobnih podataka (GDPR) koja će unutar Europske unije stupiti na snagu 25. svibnja 2018. godine još uvijek nailazi na nerazumijevanje, što kod tvrtki, što kod pojedinaca.
Europska komisija i Europsko vijeće zamislili su GDPR kao alat kojim će se građane Europske unije zaštititi od krađe osobnih podataka i neželjenih kršenja privatnosti. Kako bi se to postiglo, isti će zakon vrijediti diljem EU, što znači da će ga morati poštivati sve tvrtke koje unutar EU prikupljaju i obrađuju osobne podatke, neovisno o tome jesu li registrirane u EU ili negdje drugdje. Brigu o osobnim podacima korisnika vodit će posebna os...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....