Filmovi možda jesu puno glamurozniji od geekovskih videoigara, možda privlače više pozornosti i medijskog prostora, možda se o njima više ćaska na kavama, ali ono što ne privlače više od igara su - pare. Barem kada je riječ o onim najvećima, blockbusterima.
Lansiranje
Još jedan dokaz za to stigao je proteklog tjedna, kada je u prodaju puštena Treyrarchova igra Call of Duty: Black Ops 2, koja je u prva 24 sata postavila rekord ne samo za najbolje lansiranje neke videoigre nego za najbolje lansiranje nekog proizvoda iz domene zabave uopće. Zarada? Više od 500 milijuna dolara. Pola milijarde. U jednom jedinom danu.
Franšiza Call of Duty - u kojoj je od 2003. godine na tržište izbačeno gotovo 20 raznih naslova, na svim mogućim platformama - već četvrtu godinu zaredom postaje vl...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....