Patrice Desilets, sada iz Panache Digital Games, ali mnogo poznatiji kao direktor na igrama 'Assassin's Creed', 'Assassin's Creed 2' i 'Prince of Persia: The Sands of Time' nenametljive je pojave, ali iznimna duha. Na neki način razbija stereotip osobe koja radi u video igrama jer ne govori kao programer, već kao umjetnik. Govori u slikama, u konceptima te odbija svako segmentiranje njegovog rada na video igrama jer ga on ne vidi tako. Za njega mehanika i pripovijedanje idu ruku pod ruku i nemoguće je razmišljati o jednoj stvari bez druge.
'Ja vidim krajnji proizvod, ne vidim individualne elemente', kaže za Jutarnji Desilets. 'Najbolji narativ u igri je onaj koji ne primjećujete, a opet se oslanja na sve što ste stavili u igru', dodaje neplanirano pokazujući kako radi. Desile...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....