Od 14. do 17. travnja u rovinjskom hotelu Lone održani su 4. po redu Dani komunikacija, koji su ove godine privukli rekordan broj sudionika. Ovaj vodeći hrvatski festival marketinških komunikacija okupio je više od 1600 marketinških stručnjaka iz Hrvatske i regije koji su uživali u predavanjima, neformalnim druženjima i odličnom zabavnom programu uz nastupe Ante Gelo Banda i Lollobrigida.
U natjecateljskom dijelu programa nagrađene su najbolje oglasne kampanje u prošloj godini, a trijumfirala je agencija BBDO Zagreb, koja je osvojila titulu Agencije Godine za kampanju "Naša su mjesta zakon" i Grand Prix Effie nagradu za kampanju "Dijalekti" Zagrebačke pivovare. Najuspješnija agencija natjecanja MIXX je agencija Señor koja je u suradnji s agencijom Studio Čavar osvojila nagradu z...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....