Društvena mreža TikTok zaslužna je za popularnost mnogih današnjih zvijezda poput Charli D‘Amelio i Addison Rae. Međutim, malo je korisnika kojima je sadržaj koji objavljuju na TikToku jedini izvor prihoda.
Za razliku od YouTubea, koji stvarateljima sadržaja omogućava da zarade na oglasima koji se prikazuju prije, tijekom i poslije njihovih videa, TikTok je svojim korisnicima tek nedavno omogućio participiranje u prihodima od oglasa, piše Business Insider.
Mreža je korisnicima omogućila da si međusobno šalju virtualne "darove" koji se kasnije mogu pretvoriti u novac, a ustanovila je i fond iz kojeg se korisnicima s najmanje 10 tisuća sljedbenika i 100 tisuća pregleda u 30 dana isplaćuju određena sredstva. Nedavno je TikTok korisnicima koji sadržaj emitiraju uživo omogućio da g...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....