KARMA

Facebook kupio tvrtku specijaliziranu za prodaju darova putem društvenih mreža

Procjenjuje se da je kupovina Karme dio strategije prema kojoj je cilj fokusiranje na korisnike koji se spajaju na Facebook putem mobilnih telefona
Procjenjuje se da je kupovina Karme dio strategije prema kojoj je cilj fokusiranje na korisnike koji se spajaju na Facebook putem mobilnih telefona

Prošlotjedni uspješan izlazak na burze koji je vlasnicima Facebooka donio popriličnu svotu novaca i učinio ih bogatašima zasigurno je bio dobar poticaj za razmišljanje o daljnjem razvoju i širenju firme.

Jedan od prvih takvih poteza je kupovina tvrtke Karma koja je specijalizirana za prodaju fizičkih darova putem društvenih mreža.

Analitičari procjenjuju da se radi o vrlo dobroj kupovini, jer darivanje je prirođena ljudska aktivnost, a dobra integracija u Facebook pružit će korisnicima kupovanje i poklanjanje darova što otvara tvrtki novi izvor zarade.

Nakon akvizicije Instagrama i Lightboxa, procjenjuje se da je kupovina Karme dio strategije prema kojoj je cilj u budućnosti posebno se posvetiti korisnicima koji se spajaju na servis putem mobilnih telefona.

Naime, po...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 03:32