DIGITALNA EKONOMIJA

FACEBOOK MIJENJA NAČIN PRIKAZIVANJA VIJESTI Korisnici će na svom 'zidu' gledati reklame koje traju petnaest sekundi

 Davor Pongračić/CROPIX
Takvu vrstu oglasnog prostora Facebook planira prodavati za 2,5 milijuna dolara po danu
Takvu vrstu oglasnog prostora Facebook planira prodavati za 2,5 milijuna dolara po danu

Na koji se način određuje što će vam se na vašem Facebook zidu prikazati? Za to se brine algoritam kojeg neslužbeno zovu 'EdgeRank', a koji kalkulira, između ostalog, koliko ste s nekim bliski, koliko je neki napis popularan među drugima i kada je objavljen.

Bez obzira na dobre namjere tvoraca algoritma, mnogi su nezadovoljni njegovim rezultatima. Facebook je godinama pokušavao uvjeriti korisnike da sami podese kako će im se i što prikazivati, no za to je bilo potrebno prokopati opcije što su rijetki imali volje učiniti.

Na koncu su odlučili doraditi algoritam i danas će predstaviti promjene u vezi "organskog rangiranja" koje se očekuje. Postupak prikazivanja aktivnosti vaših prijatelja bi trebao biti transparentniji, a tvrtke koje koriste Facebook u promotivne svrhe moći će ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 17:45