PROPAST ZUCKERBERGA?

Microsoft, Coca-Cola, Starbucks, HP... Nitko od njih više se ne oglašava na Fejsu. Evo zašto

Mark Zuckerberg
 Brendan Smialowski/AFP
Može li bojkot naštetiti Facebooku? Da, jer najviše zarađuje od oglasa. Može li postati egzistencijalni problem? Nije do kraja jasno
Može li bojkot naštetiti Facebooku? Da, jer najviše zarađuje od oglasa. Može li postati egzistencijalni problem? Nije do kraja jasno

Aktivisti koji djeluju u sklopu kampanje Stop Hate for Profit (hrv. zaustavite mržnju za profit; SHFP) uspjeli su nagovoriti nekoliko velikih tvrtki da se prestanu oglašavati na Facebooku, ali i nekim drugim društvenim mrežama, koje, kako tvrde aktivisti, ne rade dovoljno na uklanjanju govora mržnje i rasističkog sadržaja, piše BBC.

Proizvođač sportske opreme Adidas, proizvođač automobila Ford i tehnološka tvrtka The Hewlett-Packard Company (HP) prestali su se oglašavati na Facebooku te su se tako pridružili Coca-Coli, multinacionalnoj tvrtki Unileveru i američkom lancu kafića Starbucks koji su također povukli svoje oglase sa spomenute društvene mreže. Internetski portal Axios piše da se Microsoft u svibnju prestao oglašavati na Facebooku i Instagramu (Facebook mu je vlasnik) zbo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 09:07