PROPAGANDNI PAKAO

Novost koju Instagram planira uvesti razbjesnit će korisnike: ‘Nećete ih moći preskočiti‘

Uvijek testiramo formate koji mogu donijeti novu vrijednost za oglašivače, kažu iz Mete

 Lionel Bonaventure/Afp
Društvena mreža počela je testirati reklame u stilu YouTubea, koje znaju trajati i po 30 sekundi
Društvena mreža počela je testirati reklame u stilu YouTubea, koje znaju trajati i po 30 sekundi

Ako ste redoviti konzument YouTubea putem televizora, sigurno ste primijetili kako su se u posljednjih nekoliko mjeseci reklame koje nije moguće preskočiti abnormalno produljile pa tako znaju trajati i po 30 sekundi, a algoritam platforme zna ih nagurati i po četiri zaredom.

Nepreskočive reklame postale su strahovita pošast na pametnim telefonima, tabletima i pametnim televizorima, ali dosad su barem neke aplikacije bile sigurne od te prakse - recimo Instagram. E pa čini se da i tome dolazi kraj.

Društvena mreža u vlasništvu Mete Marka Zuckerberga potvrdila je da su počeli testirati reklame u stilu YouTubea koje nije moguće preskočiti, nego se moraju odgledati do kraja (ili barem određeni podulji dio) kako bi se moglo dalje nastaviti skrolati, prenosi tehnološki portal TechCrunch...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 00:15