Višesatni pad društvene mreže Facebook i povezanih usluga došao je u najgorem mogućem trenutku za tvrtku koja se upravo bori s nizom kontroverzi i potencijalno kobnim svjedočenjem bivše djelatnice pred američkim zakonodavcima.
Sam prekid usluga Facebooka, Instagrama i WhatsAppa nije izravno poguban za tvrtku, koja je i u prošlosti znala iskusiti dulje padove. U šest sati, koliko su Facebookove usluge bile nedostupne, tvrtka je izgubila samo malo više od tri milijuna dolara prihoda od oglašavanja u SAD-u, svojem primarnom tržištu. Kada se tome pribroje globalne brojke, oko 60 milijuna dolara prema prošlogodišnjim podacima o dnevnim prihodima, radi se još uvijek o mizernom novčanom iznosu za tvrtku koja godišnje ostvari oko 86 milijardi dolara prihoda.
No vijest o globaln...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....