Čovjek danas pažnju može zadržati u prosjeku 8 sekundi. Sekundu kraće od zlatne ribice. Zato je pažnja, tvrde stručnjaci, postala najvrjedniji ljudski resurs.
Aplikacije, poput TikToka, posebno su dizajnirane da nam ukradu pažnju, zalijepe nas za ekrane i ne puštaju. Na uređajima danas provodimo čak 6 sati i 58 minuta dnevno. Na mobitel pogledamo u prosjeku 200 puta, ponekad ne znamo ni zašto, društvene mreže provjeravamo svake dvije minute.
Na pitanja - kako funkcionira naša pažnja, čime se bavi takozvana ekonomija pažnje, jesmo li mi, ljudi, glavni krivci za to što nam je pozornost pala s 15 sekundi otprije deset godina na osam sekundi sada, ili je za to kriva tehnologija, zašto je gledanje mobitela isto što i kockanje - odgovara profesor FER-a Jan Šnajder u novoj ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....