'POTPUNO LUDO, ALI TO DANAS ŽIVIMO'

ROMANTIKA JE MRTVA Zaruke zvijezde Instagrama postale su hit, fanovi su bili razdragani, ali ubrzo je razotkrivena velika prijevara: 'Razumijem bijes'

@fashionambitionist / INSTAGRAM

 

Gabriel Grossman svoju je djevojku Marissu Casey Fuchs prošlog tjedna u svega dva dana "izvozao" od New Yorka preko Montauka i Miamija do Pariza kako bi joj postavio "najvažnije pitanje" - hoće li se udati za njega.

Kako to biva u 2019. godini kada vam je djevojka utjecajna osoba s Instagrama koja stoji iza korisničkog imena @fashionambitionist i koju prati blizu 198 tisuća osoba, Grossman je prosidbu svoje djevojke pretvorio u "čudesnu avanturu", a njih dvoje su zajedničkim snagama sve dokumentirali i objavljivali na Instagramu.

Bilo je tu svega, traganja za tajnovitim predmetima, posjećivanja paru poznatih lokacija, dvije ogrlice od dijamanata i zlata brenda Jade Trau te još puno toga. Fuchs je svoj i dečkov put do zaruka sačuvala kao četiri ciklusa Instagram priča koje su njezini i njegovi sljedbenici prošlog tjedna religiozno pratili i hvalili kao romantičnu gestu bez premca. Mediji su o njima pisali kao o paru iz viralnih snova.

I dok je tih nekoliko dana na Instagramu vladala prava drama, The Atlantic piše da drama koju su Grossman i Fuchs priredili svojim sljedbenicima nije bila do kraja "prava". Da, Grossman i Fuchs jesu pravi par, oni se vole, on je nju zaprosio, međutim oni su prije spomenute avanture istu ponudili djelatnicima u marketingu kako bi na njoj nešto i zaradili. Brendovi s kojima su Grossman i Fuchs stupili u kontakt točno su znali u kojim će hotelima odsjedati, što će jesti i što će objavljivati na Instagramu. Par je te informacije potencijalno zainteresiranim tvrtkama dostavio u obliku prezentacije. Ljubavna veza ovo dvoje možda je stvarna, ali prosidba je bila čisti marketinški pothvat.

"Ovog ljeta, Marissa s profila @FashionAmbitionist bit će uvučena u avanturu koju je napravio centra njezinog svijeta, Gabrijel. On će je zamoliti da s njim krene na neočekivano i sentimentalno putovanje, putovanje koje će uključivati poznata mjesta i unikatne darove. Drago nam je što vašem brendvu možemo ponuditi priliku da se poveže s ovom prigododom i lijepim gradovima koje će (Marissa) posjetiti", stoji u PDF dokumentu prezentacije.

Uz prezentaciju, par je brendovima poslao i svoje privatne fotografije, biografiju Fuchs, njezine mjere, prezentaciju o njezinom blogu i jednu stranicu informacija o paru. Najvažnije, prezentacija sadrži detaljan plan prosidbe i planiranih pratećih Instagram objava. Ispostavilo se da se Fuchs u velikoj većini slučajeva držala najava, tek se par puta bilo manjih odstupanja.

Nakon dva puna dana Fuchsinih objava, počelo je komešanje da je sve marketinški pothvat. Fuchsina je prijateljica Elicia Blaine Evans potom preuzela kontrolu nad njezinim mobitelom kako bi rekla da prosidba nije lažna te da je prezentacija "logistički plan" koji su napravili Grossman i nekoliko Fuchsinih prijateljica. The Atlantic piše da je "logistički plan" izvrsno dizajniran te da se autori "plana" u njemu direktno obraćaju brendovima i nude im prilike za suradnje, što partnerske, što sponzorske. Fuchs je u nekoliko objava tagirala neke brendove, međutim u objavama nije navedeno da je riječ o oglasima.

Djelatnik u oglašivačkoj industriji koji je vidio prezentaciju Bryan Pedersen rekao je da nema šanse da Fuchs nije sudjelovala u nastajanju prezentacije. "Ili njezin zaručnik zna sve o njezinoj karijeri utjecajne osobe i detalje o njezinim poslovnim suradnjama ili je ona sudjelovala u sastavljanju ove prezentacije. Nema šanse da bi njezin zaručnik i nekoliko prijatelja znalo napraviti ovako detaljnu prezentaciju."

Grossman je u četvrtak popodne rekao da Fuchs nije imala pojma da je on planira zaprositi i da postoji sporna prezentacija. Grossman je ustvrdio da je prezentaciju napravila Evans, inače djelatnica u marketingu na društvenim mrežama koja je radila s brendovima kao što su Michael Kors i Audi. Grossman joj je navodno rekao što planira te da je Evans potom sastavila prezentaciju jer zna s kojim brendovima njezina prijateljica Fuchs inače surađuje. Nadalje, Grossman tvrdi da ni on, ni Fuchs, ni Evans nisu dobili novce za objave. Navodno im se većina brendova nije niti javila, tj. javili su im se samo oni brendovi s kojima Fuchs već surađuje. Jedina poslovna suradnja koja se izrodila iz ovog pothvata je ona sa servisom za unajmljivanje fotografa Flytographer. Grossman je dobio i popust u trgovini nakitom Jade Trau, međutim Fuchs je već neko vrijeme prijateljica s Trau i redovito dobiva popuste. Prema procjeni The Athlantica, Fuchs je od prve objave vezane za zaruke do danas dobila oko 30 tisuća novih sljedbenika.

Grossman je rekao da razumije kritike koje su ih snašle, ali je dodao da je sve napravio kako bi usrećio svoju djevojku. "Pokušao sam napraviti nešto što sam znao da će Marissa voljeti", rekao je. Voditeljica strategiju oglašivačkoj agenciji Deutsch Los Angeles Kelsey Hodgkin kaže da je ne čudi ovaj pokušaj da se zaradi na zarukama. Staromodne poznate osobe cijeli niz godina zarađuju na svojim privatnim trenucima kao što su vjenčanja, trudnoće i prekidi. "To je potpuno ludo, ali u takvom vremenu živimo. Meni je najluđe to što se napravila prezentacija zaruka. Za koliko biste novaca brendirali svoje zaruke i prodali ih. To je tako poseban trenutak. Koliko biste novaca morali dobiti da vam se tako što isplati. Čudno je da smo do toga došli", pojasnila je.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo