NOVA PARADIGMA

‘Televizija će, sve je izvjesnije, umrijeti sa svojom sve starijom publikom. Promjena bi mogla stići brže nego što mnogi misle‘

Ilustracija

 Quentin Bargate/Alamy/Alamy/Profimedia
Televizijske kuće već pokušavaju sustići internetske divove gaming industrije u borbi za pažnju mlađih publika
Televizijske kuće već pokušavaju sustići internetske divove gaming industrije u borbi za pažnju mlađih publika

Televizijske kuće će se radikalno morati prilagodi brzorastućem svijetu internetske zabave ako namjeravaju opstati, upozoravaju stručnjaci.

Televizijske kuće već pokušavaju sustići internetske divove gaming industrije u borbi za pažnju mlađih publika i, posljedično, prihoda od oglašavanja.

Nazire se početak takozvanog "metaverzuma", što je pojam koji se odnosi na sustav interaktivnih internetskih svjetova, igara i trodimenzionalnih sastajališta, koji već sad privlače milijune korisnika.

Dok su stariji potrošači medijskih sadržaja još uvijek privezani uz tradicionalnu televiziju, gledanost među mlađima od 35 godina se u posljednjih godinu dana prepolovila i naglo će padati kako se metaverzum bude razvijao, prema Statisti, njemačkoj kompaniji koja se bavi istraživanjem tržiš...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 03:46