OPASNA TEHNOLOGIJA

TROJE LJUDI ZAVRŠILO U BOLNICI NAKON ŠTO JE IZ iPADA ISCURIO OTROVNI PLIN Uređaj se prvo počeo dimiti pa su ga ubacili u kutiju s pijeskom

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 21.08.2018. u 19:18

An Apple logo is seen in the window of an authorised apple reseller store in Galway, Ireland August 30, 2016. REUTERS/Clodagh Kilcoyne
REUTERS

Troje zaposlenika Appleovog dućana u Amsterdamu prebačena su u bolnicu radi lakših ozljeda nakon što je iz baterije jednog iPada iscurio plin koji su trgovci udahnuli, piše BBC.

Nakon incidenta koji se dogodio 19. kolovoza, trgovina Apple uređaja je zatvorena.

Na mjesto događaja pozvani su vatrogasci kako bi provjerili je li prostor dobro provjetren.

Neki mediji su ranije prije javili da je iPad uređaj eksplodirao, no to je kasnije opovrgnuto te je objavljeno da je iz oštećene baterija iscurio plin zbog čega je troje zaposlenika imalo probleme s disanjem.

'Pokrenuli smo istragu vezanu uz ovaj slučaj. Naši zaposlenici na vrijeme su evakuirali trgovinu i nitko od naših kupaca nije bio ozlijeđen. Nakon provjere vatrogasaca, trgovina je ponovno otvorena', stoji u priopćenju za javnost Appleovog dućana.

Nizozemski mediji prenijeli su da su zaposlenici trgovine na početku uređaj koji se dimio stavili u posudu s pijeskom. To je ugasilo plamen, no prije su u zrak otpušteni štetni plinovi.

Appleov news portal 9to5Mac objavio je da je zabilježeno više ovakvih incidenata otkako je kompanija odlučila zamijeniti baterije nakon što su se kupci žalili da starije baterije značajno usporavaju rad uređaja.

Pobuna kupaca dovela je do toga da kompanija svima ponudi snižene ili besplatne zamjenske baterije.

Izdvajamo